1 januari 2013

Frågor från året som gått

                             Skevcambildjaghittadepådatannärjaghadelångtfintblonthårsomjagsaknar:(

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - 
Varit på krog

2. Höll du några av dina nyårslöften? -  Nopp

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? -
Ja!
4. Dog någon som stod dig nära? - Inte jätte nära

5. Vilka städer besökte du? Stockholm
8. Vad var din största framgång 2012? - Vet inte faktisk
t
9. Största misstaget? - Vet inte10. Har du varit sjuk eller skadat dig? -  Både och11. Bästa köpet? -  Min iPhone dock var det inte jag som köpte den12. Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder kanske?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? -  Ja dock kommer jag inte ihåg vad som gjorde mig lyckligast 14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? - Dansa pausa, I Love It, När jag går ner, Mange för en dag och dom flesta De Vet Du låtarna15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Ledsnare16. Vad önskar du att du gjort mer? - Vet inte17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Suttit och funderat, deppat
18. Hur tillbringar du julen? - Med släkt och vänner
19. Blev du kär i år? - Jodå det skulle jag säga20. Favoritprogram på TV - MTV  speciellt när serien Awkward gick!21. Bästa boken du läste i år? - Inte läst någon ny22. Största musikaliska upplevelsen? - De Vet Du
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - iPhone och One Piece
25. Något du önskade dig men inte fick? - Resa är standard26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? - Hade släktkalas27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Om jag inte hade fått struman28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? - Ingen aning 29. Vad fick dig att må bra? - Vännerna, djuren, sommaren, arken haha30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Paul Wesley och Johan Gunterberg från De Vet Du ;) 31. Vem saknade du? - Många32. ditt bästa minne? Lillajul när jag fick hänga med De Vet Du, dom sena Arken samt RockOff kvällarna när man sen gick till lilla holmen efteråt och såg på soluppgången

Inga kommentarer: