15 januari 2013

00:36

                              Måste tömma kameran i helgen så jag kan bjussa på lite nya bilder.

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Vet inte, skulle vilja se henne först & se vad som skulle passa.
2. Vad kan du verkligen INTE äta? - Kåldolmar *spy i munnen!*
3. Vilken var den senaste filmen du såg? - Hangover
4. Har du bra självförtroende? - Vissa dagar bättre än andra
5. Äger du en onepiece? - Yes
6. Snusar eller röker du? - Nej
7. Beskriv ditt drömutseende.. - Vältränad (till en viss del såklart), långt hår, 175 cm lång typ
8. Skriv namnet på någon du ser upp till - Vet ikke
9. Den du senast kysste - Det skulle ni vilja veta va? :)
10. Den du saknar - :)
11. Den du senast sov över hos - Julia
12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Settan
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Duger annars skulle jag inte ha den antagligen
14. Vad väljer du, godis eller chips? - Godis
15. Hur  många har du haft sex med?- +5
16. Skäms du över någon som du haft sex med? - Japp
17. Har du rykten efter dig? Vad isåfall? - Finns inget vad jag vet
18. Din absolut sämsta egenskap? - Sämst tålamod med vissa saker
19. Din bästa egenskap? - Vet inte, fråga någon jag känner
20. En låt du är beroende av just nu - Maja Ivarsson - Want Ya!
21. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - "Jao"
22. Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Nej
23. Kan man vara vän med sitt ex? - Jadå det tycker jag
24. Har du kysst en kompis? - Jodå
25. Hur ofta dricker du alkohol? - Mer på sommaren, nu kanske 1 gång månaden
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Gillar det inte, finns inget positivt med det
27. Har du provat på droger någongång? - Nej
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - Beror på var han bor & hur ofta vi träffas
29. Vad handlade din senaste dröm om? - Att jag skulle börja med poledance HAHA
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - Vikten är hemlig, men det går åt rätt håll. Några kg kvar!
31. Hur lång är du? Är du nöjd med det? - 172-173 cm & ja jag är rätt nöjd med det
32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Hmm, vet inte
33. De bästa svenska skådespelarna? - Vet inte
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Twilight lätt!
35. Ditt humör för tillfället? - Trött
36. En vacker person - :)
37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? - Nej
38. Vem kramade du senast? - Mamma
39. Vem träffade du senast? - Ellinor
40. Är du kär just nu? - Det skulle ni också vilja veta va?
41. Någon du vill träffa - :)
42. När grät du senast? Varför? - Privat
43. Sminkar du dig varje dag? - Nej
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Pappa tror jag
45. Är du helsvensk? - Nej
46. Den bästa bloggen? - Har ingen favorit bloggare faktiskt, jag läser rätt många olika bloggar
47. En artist du inte gillar - Thorleifs
48. En artist du gillar - EN artist... Svårt kan inte välja
49. Är du en nagelbitare? - Nej
50. Vad vill du bli när du blir äldre? - Skådespelare

Inga kommentarer: