25 september 2013

Bättre sent än aldrig


Hejhej!

Länge sen sist jag vet men jag ska bli en bättre bloggare från & med nu. Vad har hänt sen sist jag bloggade? Jo jag har köpt en ny häst som ni ser på bilderna & denna dam heter La Voix men kallas Lova eller Loovisen, är av rasen morgan & är från årskullen 09. Har haft henne i lite över 1 månad nu & vi har mest hållit på med nh men påbörjade ridningen på allvar i Måndags & hittills har det gått bra! Hon vill verkligen lära sig & lär sig fort.

Vad mer har hänt? Jo jag sålde min förra häst Natascha för ca 2,5 vecka sen för jag hade helt enkelt inte plats för fler än två hästar i stallet. Hälsade på henne i Söndags & hon verkar trivas i sitt nya stall.
Ni kommer nog antagligen mest få läsa om hur det går för mig & Lova i bloggen men ska försöka få in lite annat än ämnet häst också ;)

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: