31 december 2012

2012 was soo last year

                                                        Klicka på bilden för att förstora den

Morsning korsning!

Sista dagen på detta år nu då & timmarna närmar sig det nya året 2013.
Jag klottrade nyss ihop några bilder som är tagna under detta år & tänkte nu göra som dom flesta andra bloggarna gör en årsberättelse. Enjoy my friends!

Året 2012 började inte bra, under vintern/våren drabbades jag av sjukdomen giftstruma & jag var sjukskriven 1 månad från skolan. Jag mådde verkligen sjukt dåligt, låg mest & sov för jag hade ingen ork att göra något annat än det. Men visst fanns det ljusglimtar under vintern/våren trots sjukdomen, min underbara brorson Melker föddes, var på den årlige älghippan på Solbacka. Blev sakta men säkert piggare.

Sommaren var inte den varmaste men jag lyckades bada i havet några gånger, Norrhavet blev ett nytt drömställe för mig att hänga på med underbara vänner & spenderade en hel dag där med picnik, sol & bad men vänner. Blev äntligen 18 år! varit på riktigt roliga krog utgångar, filminspelningen "Att flyga utan vingar" skedde under sommaren & där lärde jag känna vänner för livet, RockOff veckan var GALEN! Lyckades ta bild med många av artisterna som t.ex Norlie & KKV, Loreen, Mange Makers, Den svenska björnstammen men jag har även jobbat under sommaren.

 Hösten & vintern var allmänt seg, skolan började & det var tillbaka till Berga för att kämpa inför slutspurten. År 3 hade börjat! Jag & Ellinor har flummat en hel del vilket hör till, var på klasskryssning med klassen & röjde sönder båten, var på De Vet Du spelning på Kino på lilla jul & det var nog ett utav det bästa ögonblicket på länge! Julafton firades med några från släkten samt med lille Melker.

Det har inte varit det bästa året pga struman men ack vad jag hoppas att 2013 ska bli det bästa året på länge! Studenten blir det första målet sen vill jag verkligen börja leva livet!

Inga kommentarer: